-
1.
Writer : نیرومند، لیلا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 Ranking Science-Research (Azad University (14 page(s) - From 83 to 96 )
Keywords:تبلیغاتمخاطبمصرف گراییاثراتAudienceadvertisementIMPACTConsumerism
-
2.
Writer : رزمی، جعفر ؛ حیدریه، سید عبدالله ؛ شهابی، علی ؛
Journal:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1393، سال ششم - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 471 to 490 )
Keywords:تبلیغاتبانکداری الکترونیکمدل پذیرش فناوریدیماتل فازیعادت به سیستمTechnology acceptance modelFuzzy DEMATELadvertisementHabitability to useElectronic bankingبانکمدلاطلاعاتپژوهش
-
3.
Writer : بهنام، محسن ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal:مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 247 to 262 )
Keywords:تبليغاتترويجخدمات ورزشيانگيختگيقصد آيندهadvertisementarousalFuture IntentionSport servicePromotionخدماتخدمات
-
4.
Writer : ناصحی فر، وحید ؛ سعادت، محمد رضا ؛ معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛ احمدی، محمد ؛
Journal:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (42 page(s) - From 109 to 150 )
Keywords:حمایت موسساتگسترش بازاریابیموسسات خدمات بازاریابیتبلیغاتتحقیقات بازاریابیadvertisementSUPPORTING AGENCIESEXPANDING MARKETINGMARKETING RESEARCHESMARKETING SERVICE AGENCIES
-
5.
Corresponding Author : سالاری پور، علی اکبر ؛ Writer : فریدی فشتمی، عالیه ؛ روشن، میترا ؛ یوسفی ماتک، حمیدرضا ؛
Journal:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 43 to 58 )
Keywords:تبلیغاترسانه گروهیبرندسازی شهریرسانه اجتماعیadvertisementMass mediasocial mediaCity branding