-
1.
Writer : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 27 to 47 )
Keywords:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهBrand extensionBrand TrustInnovativenessHorizontal ExtensionVertical ExtensionProduct Knowledgeشناسهمصرفکننده
-
2.
Writer : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 73 to 88 )
Keywords:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندBrand Affectbrand preferencebrand loyaltyBrand TrustBrand Personalityشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
-
3.
Writer : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 59 to 80 )
Keywords:هویت برنداعتماد برندبشارت برندنیت خرید.Brand TrustBrand evangelismBrand identifibrand relationshipconsumerCationبشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
4.
Writer : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
Journal:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 355 to 368 )
Keywords:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برندbrand loyaltyBrand Trustbrand satisfactionBrand experience