-
1.
Writer : زاهدی، فاطمه ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، مجید ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 347 to 368 )
Keywords:نگرش به برندنگرش به تبلیغتاییدکننده مشهورقصد خرید مصرفکنندهAdvertising AttitudePurchase IntentionCelebrity EndorsementBrand attitudeنگرشپژوهش
-
2.
Corresponding Author : اسماعیلپور، مجید ؛ Writer : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 107 to 140 )
Keywords:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاریExpertiseSimilarityfamiliaritybrand imageTrustworthinessappropriatenessAttractivenessPopularityCelebrity Endorsement
-
3.
Corresponding Author : شافعی، رضا ؛ Writer : سیجانیوندی، شادیه ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (44 page(s) - From 139 to 182 )
Keywords:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورselfconsumer attitudesCelebrity EndorsementConceptتبلیغاتبـههـابــر
-
4.
Writer : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 253 to 277 )
Keywords:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خریدBrand attitudeCelebrity EndorsementAttitude toward Advertisingpurchase intent