چکیده:
همچنانکه ﺳﺮﻋﺖ رﺷﺪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ در ﺳﺮاﺳﺮ دﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺷﺪت در ﺣﺎل اﻓﺰاﯾﺶ اﺳﺖ، ﺻﻨﻌﺖ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻌﻤﻮل روی ﻃﺮاﺣﯽ، ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺗﺼﻮر ﯾﮏ ﭼﻬﺎرﭼﻮب ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻪ در آن همه را ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻗﺮار داده و ﺑﻪ اﻧﺪازه درک ﺧﻮد از اﯾﻦ ﻣﺤﯿﻂ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﻢ، ﺳﺨﺖ اﺳﺖ. ﺻﻔﺤﻪ ﮔﺴﺘﺮﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺳﺎل 1989 ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪ. ﺑﻌﻼوه از ﯾﮏ ﻧﻘﻄﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ، درک ﻣﺎ از ﮐﺎرﺑﺮدﻫﺎی ﺑﺎﻟﻘﻮه اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ در ﻫﺮ ﮐﺎری ﺑﻪ ﻃﻮر ﺿﺮوری درﮔﯿﺮ ﺑﺎ ﺳﻄﺢ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ از اﻟﮕﻮﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮﺧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اﺑﺰارﻫﺎی ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای آﻧﺎﻟﯿﺰ ﻣﻮﺿﻮع ﺑﺮﭼﺴﺐ ﺧﻮردهاﻧﺪ. ﻟﺬا، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑ اﻫﻤﯿﺖ ﻣﻮﺿﻮع، اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻣﻔﻬﻮم ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﺳﺖ.
As the speed of the growth of the Internet is increasing rapidly throughout the world, the information technology
industry is typically focused on the design, development and marketing of the Internet based on software and
products. It's hard to imagine a global framework that covers everyone and is as good as our understanding of
this environment. The Worldwide Page was designed in 1989. In addition, from a conceptual point of view, our
understanding of the potential uses of the Internet in any way is necessarily involved with our understanding of
existing patterns, some of which are labeled as inappropriate tools for analyzing the subject.
خلاصه ماشینی:
محققان پیش بینی می کنند که قابلیت های بازاریابی اینترنت به صورت مثبت نتایج صادرات شرکت را از طریق فعالیت هایی مانند تحقیق بازار و توسعه شبکه / روابط تحت تاثیر قرار می دهد.
به عنوان مثال، اینترنت دسترسی سریع به اطلاعات بازار کیفیت بالا را در جهان فراهم می کند و از تصمیمات حمایت می کند، توسعه روابط داخلی و خارجی را ساده می کند، قابلیت های بازاریابی را توسعه می دهد و تاثیر مهمی روی عملکرد از طریق تجارت الکترونیک و فروش آنلاین دارد.
در زمینه بین المللی، قابلیت یک شرکت برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات در مورد بازارهای صادراتی و مشتریان از موقعیت رقابتی خود و رشد و عملکرد بین المللی است.
– Peterson Jaworski & Kohli Morgan Cronin & McKim de Oliveira شما خواهید توانست دقت، کیفیت و زمان مورد نیاز برای به روز کردن و انتقال تولیدات و اطلاعات مرتبط با خدمتتان را بهبود ببخشید.
تصمیمات عمده در فرآیند بازاریابی بینالمللی پس از طی مراحل فوق عملا شرکت پس از ارزیابی محیط در خصوص نحوه ورود و استفاده از ابزارهای ورود به بازارهای بینالمللی تصمیم گیری مینماید که بازاریابی الکترونیکی (e - marketing) در این ساختارها میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد.