چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگیهای تبلیغات شبکههای اجتماعی بر قصد خرید
مشتری (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) بود. روش تحقیق مورد استفاده از
نوع توصیفی، پیمایشی همبستگی بود. جامعه آماری در این تحقیق مشتریان شرکت لبنی صباح در
استان گلستان که به تعداد نامشخص در نظر گرفته شده است. نمونه آماری این تحقیق مشتریان
شرکت لبنی صباح در استان گلستان که با توجه به جدول مورگان تعداد 483 نفر میباشند. و
روش نمونهگیری به روش تصادفی ساده، بود. دادههای تحقیق با روش کتابخانهای و میدانی
گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامههای استاندارد بود. پایایی پرسشنامهها با استفاده از
آزمون ضریب آلفای کرونباخ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفتهاند. همچنین
جهت تجزیه و تحلیل دادهها از روش معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار لیزرل استفاده شده
است. نتایج نشان داد که ویژگیهای تبلیغات شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه
موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان رابطه معناداری وجود دارد.
خلاصه ماشینی:
کارشناسی ارشد مدیریت کسب وکار- گرایش مالی ، موسسه آموزش عالی شمس گنبد ، گنبد کاووس ، ایران ------------------------------------------------------------ چکیده هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های تبلیغات شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) بود.
قصد خرید عاملی است که بر روی ارتباط آینده مشتری و سازمان، سوددهی، شرکت و موفقیت آنها تاثیر میگذارد در این تحقیق به بررسی تاثیر ویژگی های تبلیغات شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) می باشد.
صنایع لبنی از صنایع مهم و کاربردی است و نقش تبلیغات بازرگانی ووفاداری به محصول از سوی مشتریان میتواند در رشد و توسعه این صنعت نقش بسزایی داشته باشد باتوجه به مطالب گفته شده هدف این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های تبلیغات شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) خواهد بود.
و سوال اصلی این پژوهش این است که آیاویژگی های تبلیغات شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) تاثیر معناداری دارد؟ اهمیت وضرورت تحقیق تبلیغات بازرگانی همانند گردشگری جهانی بخش قابلتوجهی از تجارت جهانی امروز را تشکیل میدهد و از این جهت به سایر صنایع و خدمات تجاری جهان از جمله صنایع خودرو، لباس، آرایش، اغذیه و آشامیدنی، لوازم منزل، الکترونیک، گردشگری، مسکن، رسانهها، اطلاعات و ارتباطات وابسته است.
باتوجه به مطالب گفته شده هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های تبلیغات شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) میباشد.
هدف ما در این پژوهش بررسی تاثیر ویژگیهای تبلیغات شبکههای اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی شرکت لبنی صباح در استان گلستان) میباشد.