خلاصه ماشینی:
علت این است که همه شرکتها به طور دائم،فعالیتهای رایجتبلیغاتی خود را مدیریت میکنند و دانش آنها در باره تبلیغات تقریبایکسان است.
برخی شرکتها مانند شرکت میل و شرکتمعروف و پرآوازه لگو قبل از اینکه محصولی به بازار بیاید،حرفاز آن را بر سر زبانها میاندازند و سعی میکنند به کمک شبکههایمجازی و با مشارکت دادن مشتریان در فرایند تولید محصول،ازتاثیرات زودهنگام و نفوذ آنها استفاده کنند.
همچنین در اوایل چرخه تولید هر محصولی بیشتر احتمال داردکه مشتریان در باره آن حرف بزنند و به همین دلیل است که زمانبه بازار رسیدن یک محصول یا زمان افزودن خصوصیات تازه بهمحصول قبلی،برای ایجاد توصیههای زبانی مثبت بسیار پر اهمیتاست.
(شرکتها از این طریق میتوانند تبلیغات دهان به دهان را برایمحصولات قدیمی و سنتی خود ایجاد کنند).
(و از طریق ایجاد تفاوت به ایجاد ارزش برای مشتریان و کسبسهم بیشتر بازار برای خود کمک نمود).
ب)تبلیغات از طریق افراد و رخدادها در زمینه بازاریابی آدیداس بر رخدادهای ورزشی تمرکز دارد.