مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Management, Accounting and Economics 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
-
1.
نویسنده : Razminia، Ehsan ؛ Mirsardoo، Samira ؛ Shabani، Somayeh ؛ نویسنده مسئول : Shafiee، Hadi ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»March 2016, Volume 3 - Number 20 (9 صفحه - از 202 تا 210 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionquality of serviceCustomer Relationship Management (CRM)Saderat Bank
-
2.
نویسنده مسئول : Shafiee، Hadi ؛ نویسنده : Razminia، Ehsan ؛ Zeymaran، Narjes Khatun ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2016, Volume 3 - Number 19 (6 صفحه - از 160 تا 165 )
کلیدواژه ها:ComplexityRankingFormalityOrganizational structure. Personnel performance