موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 50 |
اقتصاد 7 |
علوم اجتماعی 5 |
جغرافیا 4 |
اخلاق 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 17 |
علمی-پژوهشی 4 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 2 |
بین المللی 1 |
-
71.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1388 - شماره 82 (22 صفحه - از 85 تا 106 )
-
72.
نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ شیخ الاسلامی، محمد ؛
مجله:جغرافیا (دانشگاه آزاد اسلامی)»تابستان 1388 - شماره 10 (23 صفحه - از 32 تا 54 )
کلیدواژه ها:عارضه یابیتحلیل رگرسیونمنظر مشتریآمیخته های بازاریابینتایج عملکرد
-
73.
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رضایی، رامین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیآمیخته بازاریابیالگوبرداریپخش مویرگی
-
74.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ محمدی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (18 صفحه - از 37 تا 54 )
-
75.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 27 تا 35 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان