کریمی دستجردی، داوود/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 2 |
نشریه مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) 2 |
نشریه دانش مدیریت 1 |
نشریه تازه های جهان بیمه 1 |
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
علمی-ترویجی 3 |
-
1.
نویسنده : مومنی، منصور ؛ کریمی دستجردی، داوود ؛ نصرآژادانی، هاجر ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»خرداد و تیر 1389 - شماره 144 (2 صفحه - از 61 تا 62 )
-
2.
نویسنده : ملکی، محمد حسن ؛ محقر، فاطمه ؛ کریمی دستجردی، داوود ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1389، دوره هشتم - شماره 1 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:AHPبرنامه ریزی استراتژیکتجزیه و تحلیل SWOTANP
-
3.
نویسنده : جعفرنژاد، احمد ؛ کریمی دستجردی، داوود ؛ فولادوندی، غلام رضا ؛ وفایی یگانه، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1388 - شماره 95-96 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 95 تا 124 )
کلیدواژه ها:مکانیابینمایندگی بیمهفرآیند تحلیل شبکهایالگوریتم براون و جیبسونبیمهمکانمدلتصمیمگیریوزنماتریس
-
4.
نویسنده : کریمی دستجردی، داوود ؛ اکبری جوکار، محمدرضا ؛ فیض آبادی، جواد ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار و تابستان 1388، سال اول - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:صنعت خودروزنجیرههای تامین استراتژیکپیکربندی زنجیره تامینرویکرد منبع محورزنجیره تامینپیکربندیاستراتژیمدیریت
-
5.
نویسنده : کریمی دستجردی، داوود ؛ فیض آبادی، جواد ؛ علی بخشی مطلق، سمیه ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1387، دوره ششم - شماره 2 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 5 تا 50 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتی پایدارمنشا مزیت رقابتیرویکرد ساختار صنعترویکرد منبع محور از شرکترویکرد رابطه ای
-
6.
نویسنده : محقر، علی ؛ کریمی دستجردی، داوود ؛ معین نجف آبادی، فقیهه ؛ بیاضی، علی ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز و زمستان 1387، سال اول - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیمتغیرهای وضعیتیفعالیتهای سیستم مدیریت کیفیتمقایسه میانگینهامدیریت کیفیتسازمانها
-
7.
نویسنده : کریمی دستجردی، داوود ؛ یاکیده، کیخسرو ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی آرمانیبی مقیاس سازی فازیمشتریQFDمدلخواستههای مشتریشاخصهای فنیرضایت مشتری