کلیدواژه خواسته های مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آذر، عادل ؛ شریعتی راد، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1391 - شماره 27 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:خانه کیفیتمدل کانو فازیخواسته های مشتریضریب اهمیت خواسته مشتری
-
2.
نویسنده : کریمی دستجردی، داوود ؛ یاکیده، کیخسرو ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی آرمانیبی مقیاس سازی فازیمشتریQFDمدلخواستههای مشتریشاخصهای فنیرضایت مشتری
-
3.
نویسنده : مومنی، منصور ؛ مرمضی، حسن ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیتحسابداریامور مالیتوسعه عملکرد کیفیفرایند ثحلیل سلسله مراتبیمشتریصنایعخواستههای مشتریخدمات
-
4.
نویسنده : مهرگان منصوری، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (8 صفحه - از 147 تا 154 )
کلیدواژه ها:بانکخواستههای مشتریخواستههای مشتریانLCخدمت
-
5.
نویسنده : آتش سوز، علی ؛ مومنی، منصور ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1383 - شماره 4 ISC (34 صفحه - از 41 تا 74 )
کلیدواژه ها:بسط عملکرد کیفی (QFD)خانه کیفیترضایت مشتریفرایند تحلیل شبکهای (ANP)برنامهریزی آرمانی صفر و یک (ZOGP)QFDANPمدلخواستههای مشتریطراحیویژگیهای فنی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)