کلیدواژه خواسته های مشتری / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آذر، عادل ؛ شریعتی راد، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1391 - شماره 27 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:خانه کیفیتمدل کانو فازیخواسته های مشتریضریب اهمیت خواسته مشتری
-
2.
نویسنده : رحمانی، کمال الدین ؛ بهلولی، نادر ؛ صادق زاده، بهروز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها:گسترش عملکرد کیفیت (QFD)فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)برنامه ریزی آرمانی(ZOGP)اکسلفازیQFDCNکیفیتعدد فازی مثلثیطراحی
-
3.
نویسنده : کریمی دستجردی، داوود ؛ یاکیده، کیخسرو ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی آرمانیبی مقیاس سازی فازیمشتریQFDمدلخواستههای مشتریشاخصهای فنیرضایت مشتری
-
4.
نویسنده : مومنی، منصور ؛ مرمضی، حسن ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیتحسابداریامور مالیتوسعه عملکرد کیفیفرایند ثحلیل سلسله مراتبیمشتریصنایعخواستههای مشتریخدمات
-
5.
نویسنده : عبدالباقی، عبدالمجید ؛ دلوی، محمدرضا ؛ رییسی، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1383 - شماره 7 ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:گسترش کارکردهای کیفیخانههای کیفیتنیازها و خواستههای مشتریویژگیهای فیزیکیمشتریمشتریانQFDبانکعملکرد
-
6.
نویسنده : مهرگان منصوری، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (8 صفحه - از 147 تا 154 )
کلیدواژه ها:بانکخواستههای مشتریخواستههای مشتریانLCخدمت
-
7.
مترجم : اکبری، حسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1383 - شماره 32 و 33 ISC (31 صفحه - از 274 تا 304 )
کلیدواژه ها:کیفیتمدیرانمشتریبازرسیاستانداردمدیریت کیفیت فراگیرکارمندتولیدTQMهزینه
-
8.
نویسنده : رهنورد، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1383 - شماره 41 و 42 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 209 تا 222 )
کلیدواژه ها:مشتریQFDمشتریانکیفیتگسترش عملکرد کیفیتمدیرانخواستههای مشتری
-
9.
نویسنده : آتش سوز، علی ؛ مومنی، منصور ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1383 - شماره 4 ISC (34 صفحه - از 41 تا 74 )
کلیدواژه ها:بسط عملکرد کیفی (QFD)خانه کیفیترضایت مشتریفرایند تحلیل شبکهای (ANP)برنامهریزی آرمانی صفر و یک (ZOGP)QFDANPمدلخواستههای مشتریطراحیویژگیهای فنی
-
10.
مترجم : شاه کرمی، اکبر ؛
مجله:تدبیر»مهر 1371 - شماره 26 (1 صفحه - از 45 تا 45 )
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)