موضوع (تعداد مقاله) |
---|
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 108 |
ادبیات و زبانها 28 |
مدیریت 15 |
علوم اجتماعی 12 |
فلسفه و کلام 4 |
حوزه سلامت 3 |
علوم تربیتی 3 |
هنر و معماری 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 175 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 27 |
ب 16 |
الف 2 |
علمی-ترویجی 2 |
-
1.
نویسنده : مقاره عابد، غزاله ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 129 تا 164 )
کلیدواژه ها:تحقیق تجربیبستهبندیتمایل به پرداختقصد خریدتحقیق ترکیبی
-
2.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:جهان کتاب»بهمن و اسفند 1400 - شماره 391 (3 صفحه - از 38 تا 40 )
-
3.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:بخارا»مهر و آبان 1400 - شماره 146 (9 صفحه - از 587 تا 595 )
-
4.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:بخارا»بهمن و اسفند 1399 - شماره 141 (10 صفحه - از 641 تا 650 )
-
5.
نویسنده مسئول : محبوب، سیامک ؛ نویسنده : منصوریان، یزدان ؛ فاضلی، نعمت الله ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1399 - شماره 102 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 441 تا 465 )
کلیدواژه ها:خواندنپهلویکتابخوانیتحلیل انتقادی گفتمانسرانۀ مطالعه
-
6.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:بخارا»مهر و آبان 1399 - شماره 139 (10 صفحه - از 619 تا 628 )
-
7.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:بخارا»بهمن و اسفند 1398 - شماره 135 (12 صفحه - از 517 تا 528 )
-
8.
نویسنده : صادقیان، مونا ؛ منصوریان، یزدان ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 50 تا 93 )
کلیدواژه ها:بازدیدمجدد از مراکزخرید چندمنظورهارزش خرید لذت گرایانهارزش خرید سودمندگرایانهمحیط مرکزخریدادراکمراکـز خریـد چنـدمنظورهمراکــز خریــد چنــدمنظورهخریــدخریـدمرکـز خریـدبازدیـد مجـدد
-
9.
نویسنده : منصوریان، یزدان ؛
مجله:بخارا»آذر و دی 1398 - شماره 134 (11 صفحه - از 479 تا 489 )
-
10.
نویسنده : مهيمني، مرجان ؛ حيدرزاده، كامبيز ؛ منصوريان، يزدان ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 609 تا 630 )
کلیدواژه ها:تجربه زیستهروش پدیدارشناسیسردرگمی مصرفکنندهدانش ترغیب مصرفکنندههزینههای مصرفکنندهمصرفکنندگاناطلاعاتمحصولبـهتجربهپدیدارشناسیخردهفروشی