احمدیزاد، آرمان/ 27 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 21 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 27 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 9 |
ملی 2 |
-
21.
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ امتی، آزاده ؛ راستاد، سید آرمان ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 183 تا 198 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریBrandقطبیت نام و نشان تجاریبازار گوشی تلفن همراهقطبیقطبیسونیقطبیتقطبیتمشتریانمشتریانپژوهش
-
22.
نویسنده : برزیده، فرخ ؛ پریزادی، عیسی ؛ احمدی زاد، آرمان ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1392 - شماره 110 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 181 تا 201 )
کلیدواژه ها:ورشکستگیکفایت سرمایهنسبت های مالیسلامت مالیتوانگری مالیبیمهبیمهسلامت مالی شرکتسلامت مالی شرکتبیمـهبیمـه
-
23.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ دری، بهروز ؛ قوچانی، فرخ ؛ احمدی زاد، آرمان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1391 - شماره 11 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیخلق دانشنوآوری سازمانی
-
24.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1391 - شماره 70 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 363 تا 374 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیکارآفرینی سازمانیکتابخانه های عمومی
-
25.
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ اخوان حجازی، مجتبی ؛ صبور طینت، امیر حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدل بلوغ قابلیت های بازاریابیفرآیندهای بازاریابیبلوغمدل بلوغ
-
26.
نویسنده : رضاییان، علی ؛ میکائیلی، فتاح ؛ تاجیک، مهدی ؛ احمدی زاد، آرمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1389 - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:سازمان های کوچک و متوسطکسب وکار الکترونیکیراهبردهای رقابتی عامپذیرش کسب وکار الکترونیکراهبردعاماطلاعاتسازمانهاتجارت الکترونیکی
-
27.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجله:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 40 تا 45 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموس