بیگی فیروزی، الله یار/ 26 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 14 |
میان رشته ای 3 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 15 |
الف 4 |
علمی-پژوهشی 3 |
-
21.
نویسنده مسئول : باشکوه، دکتر محمد ؛ نویسنده : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 140 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندروابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعی
-
22.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 277 تا 299 )
کلیدواژه ها:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
23.
نویسنده مسئول : سیف الهی، دکتر ناصر ؛ نویسنده : شفیعی نیک آبادی، دکتر محسن ؛ مهاجر، سپیده ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ کریم، دکتر محمد حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:ظرفیت جذب دانشنوآوری بازمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد توسعه محصول جدید
-
24.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ دسترنج، حکمت الله ؛ پهلوانی، مجتبی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1394 - شماره 28 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 57 تا 86 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریفرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)مدل پنج نیروی پورترشاخص رقابت صنعت (SICI)رقابتصنعت بانکداری ایرانصنعت بانکیمشتریان
-
25.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ اسماعیلی، محمودرضا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:جغرافیا و توسعه»پاییز 1392 - شماره 32 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:استان لرستانماتریس برنامه ریزی استراتژیک QSPMاستراتژی گردشگرینقاط قوت و ضعف SWOT
-
26.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ اسماعیلی، محمودرضا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1391 - شماره 19 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:استان لرستاناستراتژیگردشگری پایدارفرایند تحلیل شبکه ایمدل PIPگردشگریتوسعه گردشگری پایدار