طباطبایی نسب، سید محمد/ 44 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 32 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 3 |
جغرافیا 2 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 44 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 18 |
علمی-پژوهشی 18 |
علمی-ترویجی 2 |
ج 2 |
ملی 1 |
الف 1 |
-
21.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:شهرت فناوریگرایش برندعملکردکسبوکارسرمایه اجتماعی داخلیمهارتهای نوآوری کارکنانکارکنانعملکردپارک علم و فناوریبازارنوآوریگرایش
-
22.
نویسنده : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 37 تا 79 )
کلیدواژه ها:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابی
-
23.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مدنی، سمیرا ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 157 تا 172 )
کلیدواژه ها:نظریه پردازی داده بنیانجایگذاری نام تجاریروش تحلیل کیفی
-
24.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدشهرت مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصدارزیابی احساسیادراک شناختی
-
25.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 375 تا 394 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
26.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ماه آور پور، فهیمه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 26 تا 55 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ایشهرت شرکتشهرت برندمسئولیتپذیری اقتصادی شرکتاعتماد به تخصصورتوصیهای
-
27.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 445 تا 462 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
28.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای»بهار 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 193 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برند مقصدبرند مقصدعوامل موثر بر ارزش ویژه برند
-
29.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
30.
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی