میری، سیدجواد/ 21 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
فلسفه و کلام 10 |
علوم اجتماعی 10 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 21 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 13 |
علمی-پژوهشی 2 |
الف 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : میری، سیدجواد ؛
مجله:جستارهای فلسفه دین»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:فطرتجامعهشناسی دیناحساس دینیاحساس اجتماعیانقیاد تئوریکدورکیمشریعتیدینیتوتممذهبروحجامعـهجامعهکـه
-
12.
نویسنده : میری، سیدجواد ؛
مجله:جستارهای فلسفه دین»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:تشیع علویتشیع صفویاسلام نظامشیعه نظاماسلام حرکت.تشیعشریعتیدینیاسلامتشـیعمفهوم
-
13.
نویسنده : عسکریزاده، فلورا ؛ پویافر، احسان ؛ میری، سیدجواد ؛
مجله:غرب شناسی بنیادی»بهار و تابستان 1398، سال دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیفهمتعلیم و تربیتکنفوسیوسسکنی گزیدنمجال دادن
-
14.
نویسنده : میری، سیدجواد ؛
مجله:جامعه پژوهی فرهنگی»بهار 1398، سال دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 107 تا 115 )
کلیدواژه ها:مطهرییوروسنتریکدیسیپلینسنت های جامعهشناسینگاه آلترناتیو
-
15.
مصاحبه شونده : میری، سیدجواد ؛
مجله:اطلاعات حکمت و معرفت»اسفند 1396، سال دوازدهم - شماره 12 (2 صفحه - از 7 تا 8 )
-
16.
نویسنده : میری، سیدجواد ؛ مترجم : سرحدی، میترا ؛
مجله:اطلاعات حکمت و معرفت»مرداد 1396، سال دوازدهم - شماره 5 (6 صفحه - از 21 تا 26 )
-
17.
ناقد : قانعی راد، محمدامین ؛ میری، سیدجواد ؛ مرادی، محمدعلی ؛ مرشدی، ابوالفضل ؛ شجاعی جشوقانی، مالک ؛
مجله:نقد کتاب علوم اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 14 (22 صفحه - از 23 تا 44 )
-
18.
مصاحبه شونده : میری، سیدجواد ؛ مصاحبه کننده : فکری، محمد ؛
مجله:نقد کتاب علوم اجتماعی»بهار 1395 - شماره 9 (9 صفحه - از 25 تا 33 )
کلیدواژه ها:کتابسبکعلوم اجتماعی ایرانعلوم انسانینگاه
-
19.
نویسنده : میری، سیدجواد ؛ محمدی، رحیم ؛
مجله:نقد کتاب علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 (6 صفحه - از 231 تا 236 )
-
20.
نویسنده : علی اصغری صدری، علی ؛ میری، سیدجواد ؛
مجله:پژوهش های علم و دین»پاییز و زمستان 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 95 تا 117 )
کلیدواژه ها:امکان علم بومیضرورت علم بومینقد علم مدرنعلم انسانمحور