مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
نشریه فضای گردشگری 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
نشریه فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : صادقی افجه، سعیده ؛ خوش طینت، بهناز ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : بوداغی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:شهرداریشهرداری تهرانمشارکت مشتریانبازاریابی اعتماد اجتماعی
-
2.
نویسنده : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریصنعت هتلداریفراترکیبدیدگاه دوطرفه ارزش.ش
-
3.
نویسنده : کوششی، محمدرضا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 205 تا 238 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطه آنلاینپیوندهای رابطه ای آنلاینتبلیغات دهان به دهان آنلاینکیفیت وبسایتوفاداری مشتری آنلاین
-
4.
نویسنده : قبولی، ناصر ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره 72 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (31 صفحه - از 41 تا 71 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلخدمات بانکیاندازه اثرانتخاب بانکترجیح مشتریان
-
5.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه
-
6.
نویسنده : قرهپاشا، اکرم ؛ عالی، صمد ؛ بافندهزنده، علیرضا ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1397 - شماره 105 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 151 تا 180 )
کلیدواژه ها:خدمات آنلاینبانکداری آنلاینکیفیت خدمات آنلاینکیفیت رابطه آنلاینوفاداری آنلاین
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 503 تا 518 )
کلیدواژه ها:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک