موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 43 |
علوم اجتماعی 4 |
هنر و معماری 3 |
علوم سیاسی 2 |
روانشناسی 2 |
علوم تربیتی 2 |
حسابداری 1 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 59 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 20 |
ب 14 |
ج 3 |
الف 3 |
علمی-ترویجی 2 |
د 1 |
-
41.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 25 تا 54 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودروی ایران
-
42.
نویسنده : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
43.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
44.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 187 تا 212 )
کلیدواژه ها:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
45.
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
46.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ ندایی، امیر حسن ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 33 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازاریابی فیلمبازار فیلمبازار بین المللی فیلم ایرانآمیزه بازاریابی فیلم
-
47.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی
-
48.
نویسنده : انصاری رنانی، قاسم ؛ محمدیان، محمود ؛ سیناقدس، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (28 صفحه - از 57 تا 84 )
-
49.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛ درگی، غلامرضا ؛
مجله:جهانی رسانه»بهارو تابستان 1389 - شماره 9 ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:اثربخشیتبلیغات اینترنتیپارامترهای مؤثرطراحی تبلیغکارگزاران تبلیغاتی
-
50.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ فرهمند، سینا ؛ یوسفی دستجردی، محمد حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:شخصیتنام و نشانشخصیت نام و نشانبازارپژوهشصفات