بهاری، شهلا/ 31 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
جغرافیا 24 |
مدیریت 5 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 31 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
21.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (15 صفحه - از 464 تا 478 )
کلیدواژه ها:معنویتگردشگریمذهباماکن مذهبیگردشگری مذهبی
-
22.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحه - از 80 تا 97 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور
-
23.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
24.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (13 صفحه - از 112 تا 124 )
کلیدواژه ها:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
25.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
26.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1396 - شماره 24 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند
-
27.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 رتبه C (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 59 تا 71 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
28.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»پاییز 1396 - شماره 23 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتری
-
29.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1396 - شماره 21 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 127 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبریزرضایت گردشگرانارزش درک شدهتصویر مقصدوفاداری گردشگران
-
30.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده