حلاج محمدی، محمد/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
نشریه مهندسی مدیریت نوین 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
-
1.
نویسنده : حلاج محمدی، محمد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1399 - شماره 3 ISC (15 صفحه - از 159 تا 173 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖﻗﯿﻤﺖدر دسترس بودنﮔﺎراﻧﺘﯽ و ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوشﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎرﺑﺮانﻣﻌﺮوﻓﯿﺖ
-
2.
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار