کلیدواژه رسیدگی به شکایات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
نویسنده : حسین زاده عربی، داود ؛ خسروی، حسن ؛ نویسنده مسئول : عباسی، بیژن ؛
مجله:پژوهش های نوین حقوق اداری»بهار 1402 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 121 تا 154 )
کلیدواژه ها:اصول دادرسی منصفانهقانون برگزاری مناقصات ایرانقانون نمونه تدارکات دولتی آنسیترالرسیدگی به شکایات از مناقصاتمناقصهبــهبـهرســیدگی بــه شــکایاتمناقصــهشــکایتمناقصـهشـکایت
-
3.
نویسنده : سوری، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
4.
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
5.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحه - از 51 تا 86 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان
-
6.
نویسنده : فهیمی، عباس ؛
مجله:اصلاح و تربیت»مرداد 1384 - شماره 41 (2 صفحه - از 47 تا 48 )
کلیدواژه ها:کارکنانانضباطرسیدگی به شکایاترعایت قوانین و مقرراتمدیرانسازمان