محمدنیا، علی/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه پژوهشگر 1 |
نشریه توسعه مدیریت 1 |
نشریه مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده : عبدالوند، محمد علی ؛ محمدنیا، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاييز و زمستان 1386، سال دوم - پیش شماره 3 (26 صفحه - از 1 تا 26 )
-
2.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحه - از 51 تا 86 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان
-
3.
نویسنده : موسی خانی، مرتضی ؛ محمدنیا، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (41 صفحه - از 163 تا 203 )
کلیدواژه ها:رهبری تحولگرارهبری خدمتگزارتئوریهای رهبریرهبری مدیریت
-
4.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛ زند حسامی، حسام ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:استراتژیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاناطلاعاتسازمانارتباطاتبازار
-
5.
نویسنده : فقهی، ناصر ؛ پناهی، سعید ؛ محمدنیا، علی ؛
مجله:توسعه مدیریت»شهریور و مهر 1384 - شماره 66 (7 صفحه - از 48 تا 54 )
کلیدواژه ها:شش سیگماتفکر نابمشتریسازمانتولیداتلافبهبودارزشمرحلهفرآیند تولید