Ravand، Hamdollah/ 4 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Teaching English as a Second Language Quarterly 2 |
نشریه Issues in Language Teaching 1 |
نشریه Applied Language Studies 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 4 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 2 |
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Parsiani، Mozhgan ؛ Rohani، Gholam Reza ؛ Ravand، Hamdollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2020, Volume 39 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 121 تا 167 )
کلیدواژه ها:bilingualsmonolingualsCAPTpronunciation perceptionpronunciation production
-
2.
نویسنده مسئول : Ravand، Hamdollah ؛ نویسنده : Rohani، Gholamreza ؛ Firoozi، Tahereh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2019, Volume 8 - Number 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 33 تا 61 )
کلیدواژه ها:Structural Equation Modeling (SEM)Differential Item Functioning (DIF)multiple-indicatorsmultiple-causes (MIMIC)
-
3.
نویسنده : Ravand، Hamdollah ؛ Rohani، GholamReza ؛ Faryabi، Fatemeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2018, Volume 36 - Number 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 141 تا 170 )
کلیدواژه ها:Language Proficiencymultigroup confirmatory factor analysisfactor structure invarianceuniversity entrance examination
-
4.
نویسنده : Ravand، Sadollah ؛ Ravand، Hamdollah ؛ Abbasi، Akbar ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentEFL WritingMultifaceted Rasch MeasurementTeacher Assessment