مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت تبلیغات و فروش 3 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
-
1.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ خبیری، سید حسین ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 505 تا 532 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبکسبوکار بینالمللیجهانزاد
-
2.
نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 22 تا 37 )
کلیدواژه ها:توجه بصریتبلیغات شخصینیاز شناختی کارها
-
3.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛ خبیری، سید حسین ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1399 - شماره 11 (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:جهانزادهاکسبوکار بینالمللیمرور ادبیات سیستماتیککارآفرینیبازارپژوهشموفقیتBusinessJournalمدیریت
-
4.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 353 تا 368 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتبار برندتجربه برندنگرش برند
-
5.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحه - از 341 تا 351 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم
-
6.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 470 تا 483 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیهوشمندی رقابتیاثربخشی بازاریابی
-
7.
نویسنده : کیماسمی، مسعود ؛ خوشنویس، مژده ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:تصویر برندنقشههای اجماعیتکنیک زیمت