قاسمیان صاحبی، علی/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کرد حیدری، راحیل ؛ آقایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحه - از 21 تا 39 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد سازمانیصنعت خرده فروشیمدیریت کلان دادههاروش اثباتگراییاطلاعاتپژوهشروش
-
2.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کردحیدری، راحیل ؛ احدی، محمد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، مهدی ؛
مجله:آموزش پژوهی»بهار 1401 - شماره 29 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (20 صفحه - از 56 تا 75 )
کلیدواژه ها:تعلیم و تربیتروشهای سنتی آموزشروشهای نوین آموزشروش پژوهش.
-
3.
نویسنده : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛ اقایی، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 113 تا 136 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیحمایت سازمانی درک شدهکووید-19رفتار اشتراک گذاری دانشرفتارهای سازمانی اجتماعی
-
4.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ کردحیدری، راحیل ؛ گلی، حسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛
مجله:نامه آموزش عالی»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 116 تا 134 )
کلیدواژه ها:نظام آموزشیابزارهای نوین آموزشیفناوریهای نوین آموزشیروشهای نوین آموزشیآموزشفناوریفناوری اطلاعاتپژوهشاولویتبندیاولویتبندی فناورینمرهدانشگاهروش
-
5.
بررسی تأثیر آموزشهای دوره مقدماتی رسته اداری بر انگیزه پیشرفت کارکنان (مطالعه موردی: یک مرکز نظامی)
نویسنده مسئول : گلی، حسن ؛ نویسنده : نوری، محمدرضا ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛ سلطانی نژاد، عبدالله ؛
مجله:روانشناسی نظامی»تابستان 1400- شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 57 تا 85 )
کلیدواژه ها:آموزشاثربخشیانگیزه پیشرفتآموزش دوره مقدماتی رسته اداری
-
6.
نویسنده مسئول : منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:دانش فنیشرکتهای دانشبنیانبازاریابی دانشکارگزاران دانش
-
7.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیوفاداری برندعجین شدن با برندجامعه برند آنلاینمشـتریبرنـدمشتریبرنــدبـابــااجتماعی