موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 40 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 44 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 10 |
الف 9 |
بین المللی 1 |
-
31.
نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Sabourianzadeh، Naser ؛
مجله:Applied Research on English Language»Winter 2018, Volume 7 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersInclusive PracticesLearners with LowIncidence DisabilitiesInclusive Classes
-
32.
نویسنده : Najafi Marboyeh، Azar ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Applied Research on English Language»Summer 2017, Volume 6 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 267 تا 290 )
کلیدواژه ها:Regulationself-purificationAttention Deficiency Hyperactivity Disorder (ADHD)Regulatory Strategy Development (SRSD)Essay Writing.
-
33.
نویسنده مسئول : Amirabadi، Somaye ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2017 - Number 17 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:cultural factorssocial factorsConfirmatory Factor AnalysisStructural equation modelingLinguistic factors
-
34.
نویسنده : Barabadi، Elyas ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2016, Volume 35 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:grounded theoryactivity systemCLTbased curriculumIranIranianEFLEnglish
-
35.
نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده : Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2016 - Number 15 ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:grounded theoryReading StrategiesDiscipline-specific reading strategiesSemi-structured interviewFocus-group interviews
-
36.
نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2016, Volume 3 - Number 3 ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:grounded theoryELT JournalsELT papersevaluation schemepaper evaluation
-
37.
نویسنده : Nouhi Jadesi، Nasimeh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Ahmadi، Alireza ؛
مجله:Applied Research on English Language»Summer & Autumn 2016, Volume 5 - Nember 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 191 تا 210 )
کلیدواژه ها:InteractionContent analysisgroup oral assessmentlinguistic featuresmixed methods designIranIran
-
38.
نویسنده : Moiinvaziri، Marjan ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2016, volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:grounded theoryChallengesTeacher EducationEFL MA CandidatesEFLIranIranianTEFLTeacherEducationThe Islamic Azad University
-
39.
نویسنده : Babaie Shalmani، Hamed ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2015 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 1 تا 41 )
کلیدواژه ها:Technologyreading comprehensionCompound glossDual Coding TheoryEnhanced Language Learningvocabulary annotationEFLLanguage LearningTextTechnology Enhanced Language LearningScene
-
40.
نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Samahnejad، Leila ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2014, Volume 1 - Number 4 ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:Correlationimposter phenomenon (IP)language proficiency (LP)multiple regressions