-
1.
نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : کریمی، رضا ؛ فاضلی، محسن ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 399 تا 412 )
کلیدواژه ها:اﺳﺘﺮاﺗﮋی19COVIDآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏبازاریابیبازارکروناآمیخته بازاریابیمشتریرکودبحران