کلیدواژه COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏ / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده : کریمی، رضا ؛ فاضلی، محسن ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 399 تا 412 )
کلیدواژه ها:اﺳﺘﺮاﺗﮋی19COVIDآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ و رﮐﻮدﻫﺎی آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﻃﻮل و ﭘﺲ از ﻫﻤﻪ ﮔﯿﺮی 19COVID و رﮐﻮد: ﯾﮏ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏبازاریابیبازارکروناآمیخته بازاریابیمشتریرکودبحران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 1 |