کلیدواژه استراتژی های بازاریابی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده مسئول : محمدی، حسین ؛ نویسنده : ثانی حیدری، علیرضا ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1395، دوره دهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییچرخه عمر محصوللاجیت چند جملهایمراحل معرفی و رشداستراتژیهای بازاریابی
-
32.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ امینی، علیرضا ؛
مجله:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1394، دوره پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 113 تا 134 )
کلیدواژه ها:حساسیتفرصتطلبی فناوریپاسخدهیاستراتژیهای بازاریابی.تغییرات فناوریپاسخدهی به تغییرات فناوریبازاربازاریابی
-
33.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ نظری، محسن ؛ هاشمی، محمد صادق ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1393 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 125 تا 145 )
کلیدواژه ها:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل تمبانکهای خصوصیموفقیت بازاریابیاستراتژیبانکاستراتژیهابازاریابیبازاراستراتژیهای بازاریابی
-
34.
نویسنده : جعفرپور، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1392 - شماره 60 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:استراتژی های بازاریابیوفاداری الکترونیکیبانکداری نیمه الکترونیکیبانکداری تمام الکترونیکی
-
35.
نویسنده : حیرانی، الهه ؛ رجوعی، مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»زمستان 1391 - شماره 5 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمشهداستراتژیهای بازاریابیکتب کودک و نوجوان
-
36.
نویسنده : شافعی، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
37.
نویسنده : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
38.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 83 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)