کلیدواژه آمیخته بازاریابی اینترنتی / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فرشادگهر، ناصر ؛ ن پشوتنی زاده، هوم ؛ رضایی، احسان ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (9 صفحه - از 5489 تا 5497 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کسب و کار دیجیتال بازاریابی محتوا آمیخته بازاریابی اینترنتی
-
2.
نویسنده : جهانیان، سعید ؛ محمودصالحی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1394، دوره نوزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی اینترنتیفراترکیبآمیخته مشترکبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابیمدلاطلاعاتمشتریروش فراترکیبپژوهشپرسشنامه
-
3.
نویسنده : باقری کنی، مصباح الهدی ؛ آذر، عادل ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»تابستان 1384 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتبلوغ مشتریچرخه عمر محصولآمیخته بازاریابی اینترنتیارتباطاتاطلاعاتبازاربازاریابی اینترنتیمشتریآمیخته بازاریابیسلولرسانه