کلیدواژه انتخاب استراتژی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضائی، رامان ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1399 - شماره 4 (16 صفحه - از 347 تا 362 )
کلیدواژه ها:SWOTشرکت نفت و گاز پارسانتخاب استراتژیتعامل با ذینفعانروش F-TOPSIS
-
2.
نویسنده : بهرامی، ساره ؛ نویسنده مسئول : خدیور، آمنه ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1399 - شماره 9 ISC (40 صفحه - از 97 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت زنجیره تامیناستراتژی مدیریت دانشاستنتاج فازیانتخاب استراتژیزنجیره تأمینراهبرد مدیریت دانشراهبردمدلسامانهسامانه استنتاج فازیراهبرد زنجیره تأمین
-
3.
نویسنده : سرورخواه، علی ؛ بابایی کفاکی، سامان ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : آذر، عادل ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1396، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 665 تا 690 )
کلیدواژه ها:صنعت خودرورویکرد ماتریسیتحقیق در عملیات نرمانتخاب استراتژیتحلیل استواری
-
4.
نویسنده : همتی، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 833 تا 852 )
کلیدواژه ها:اشتغالتکنولوژی اطلاعاتانتخاب استراتژیسیستم های قاعده بنیان فازی
-
5.
نویسنده : کردی، مراد ؛ نویسنده مسئول : قصاب زاده لنگری، زینب ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1395 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:منطق فازیMCDMSWOTANPانتخاب استراتژی
-
6.
نویسنده : حاجی نژاد، علی اصغر ؛ قدمی، مصطفی ؛ فاطمی، جواد ؛ نویسنده مسئول : صحرایی، احمد ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»بهار 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:مدل SWOTگردشگری ساحلیانتخاب استراتژیقابلیت های توسعه گردشگری جویبار
-
7.
نویسنده : آذر، عادل ؛ جلالی، رضا ؛ خسروانی، فرزانه ؛ کرمی، حسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 124 تا 143 )
کلیدواژه ها:نوآوريشركت هاي كوچك و متوسطايجاد اشتغالتوسعهاﻗﺘﺼﺎدياستراتژیماتریسانتخاب استراتژیفازیاستراتژیکسازمانخودرورقابتی
-
8.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1378 - شماره 94 (6 صفحه - از 33 تا 38 )
کلیدواژه ها:استراتژیسازمانمحیطربعبازارانتخاب استراتژیمدیرانعملکردمحصولاتسازگاری