کلیدواژه انتظارات کاربران / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : تاجر، پگاه ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتخدمات کتابخانهرضایت مندیلایب کوالانتظارات کاربرانکتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشتکتابخانهابزار لایب کوالکاربرانمدل لایب کوال
-
2.
نویسنده : نوروزی، یعقوب ؛ سلطانعلی دستجردی، حمیده ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1394 - شماره 102 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:کتابخانه دیجیتالیسازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانصفحه رابط کاربرانتظارات کاربراناطلاعاتکتابخانه ملیکتابخانه ملی جمهوری اسلامی
-
3.
نویسنده : حمزه پور، محمدکاظم ؛ کیانی خوزستانی، حسن ؛ دارابیان، طلا ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»تابستان 1393 - شماره 77 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:کتابخانه های عمومیشهرداری تهرانکیفیت خدماتسروکوآلانتظارات کاربران