کلیدواژه ایزو 9000 / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خورسندی، اشکان ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 849 تا 857 )
کلیدواژه ها:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000
-
2.
نویسنده مسئول : منعم درآباد، طاهره ؛ نویسنده : دی دره خمسه مطلق، محمد ؛ شیروانی هرندی، کیمیا ؛ پارسایی مطلق، سپیده ؛ قاسمی، علی ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (16 صفحه - از 140 تا 155 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریعملکرد سازمانایزوایزو9000
-
3.
نویسنده : کفاش، علی اصغر ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحه - از 2785 تا 2795 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت کیفیتشش سیگماTQMایزو 9000
-
4.
نویسنده : نصیری پور، امیر اشکان ؛ ریاحی، لیلا ؛ مرادی فراهانی، عباس ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 ISC (6 صفحه - از 23 تا 28 )
کلیدواژه ها:بیمارستانیادگیری سازمانیکیفیتایزو 9000
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
همایش همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
نشریه پژوهش های علوم مدیریت 1 |
نشریه مدیریت بهداشت و درمان 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)