کلیدواژه اینفلوئنسرها / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رستمی نوید، فاطمه ؛ شیرازی، محبوبه ؛ توکلی، بهاره ؛ عاشوری داشخانه، سمانه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 1346 تا 1361 )
کلیدواژه ها:اصالتاعتمادرسانه های اجتماعیاینفلوئنسرها
-
2.
نویسنده : روستا، نازنین ؛ شفیعی، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : الهیاری، احمد ؛
مجله:پژوهش های میان رشته ای زنان»زمستان 1402 - شماره 4 (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:اعتمادجذابیتاینفلوئنسرها.
-
3.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحه - از 160 تا 176 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
4.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 52 تا 66 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاستحکام رابطهاینفلوئنسراعتماداینفلو ئنسرهابازاریابیاینفلوئنسرها
-
5.
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 600 تا 624 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگراماینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر
-
6.
نویسنده : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ نویسنده مسئول : رحیم پور، امیر ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 45 تا 70 )
کلیدواژه ها:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
7.
نویسنده : ولی خانی، زهرا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (9 صفحه - از 995 تا 1003 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام قصد خرید آنلایناینفلوئنسرها نگرش به تبلیغ
-
8.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر