کلیدواژه بازاریابی / (34 مقاله)
-
1.
نویسنده : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1403، دوره جدید - شماره 8 (25 صفحه - از 440 تا 464 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکالاهای مصرفیرضایت مشتریبرند
-
2.
نویسنده : محمودي، طاها ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (15 صفحه - از 21 تا 35 )
-
3.
نویسنده : عليان زماني، احمدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (16 صفحه - از 223 تا 238 )
-
4.
نویسنده : كريمي راد، سهيل ؛ آسايش، فرزاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 5 (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاقمداربازاریابی کلان
-
5.
نویسنده : كريمي راد، سهيل ؛ احمدي شريف، محمود ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 5 (11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاخلاقمدارساختارمندهوش مصنووعی
-
6.
نویسنده : كرمي، اسعد ؛ شاهين پور، علي ؛ قره بيگلو، حسين ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402، دوره جدید - شماره 3 (16 صفحه - از 156 تا 171 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابیمشتریانتمایل به خریدرسانههای اجتماعی
-
7.
نویسنده : دانش يكتا، ناهيد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (26 صفحه - از 555 تا 580 )
کلیدواژه ها:توسعهبازاریابیسودهدفخدماتبازارمشتریرقابتمحصولاتصنعتمشتریانسازمان
-
8.
نویسنده : عبدالهي، سهيلا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1401، دوره جدید - شماره 58 (14 صفحه - از 101 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی خدماتتجارت الکترونیکبازارخدماتتوسعه تجارت الکترونیکاطلاعاتکارکنانمشتری
-
9.
نویسنده : ثبوتي، حامد ؛ عبادي، موسي ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:١. بازاریابی در رسانه های اجتماعی٢. بازاریابی محتوای دیجیتال٣. کیفیت ارتباط با برند٤. سطح درگیری عاطفی مشتری٥. اینستاگرام٦. برنداطلاعاتارتباطاتبازاریابیرسانههای اجتماعیمشتری
-
10.
نویسنده : بویری، بهزاد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحه - از 558 تا 578 )
کلیدواژه ها:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری