کلیدواژه بازاریابی آنلاین / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیمی پور، مهتاب ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (11 صفحه - از 160 تا 170 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیتوریسم پزشکیگردشگری سلامتبازاریابی آنلاین
-
2.
نویسنده : نامدار اردکانی، زینب ؛ استخریان حقیقی، امیر رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (4 صفحه - از 178 تا 181 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکخریدبازاریابی آنلاینeWOMمصرف کننده به مصرف کننده (C2C )
-
3.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معین الدینی چادگانی، سید یاسر ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1364 تا 1376 )
کلیدواژه ها:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
4.
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (12 صفحه - از 2580 تا 2591 )
کلیدواژه ها:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
5.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
6.
نویسنده : اقطاعی، حسین ؛ معماری، محمدرضا ؛ عابدینی، پردیس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (8 صفحه - از 21 تا 28 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارتکسب وکاربازاریابی آنلاین
-
7.
نویسنده : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 32 تا 47 )
کلیدواژه ها:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
8.
نویسنده : ساعی، منصور ؛ جواهرزاده، مریمسادات ؛
مجله:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (36 صفحه - از 113 تا 148 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبرندینگرسانه های اجتماعیاینستاگرامبازاریابی آنلاینایران آوندفرهـاشـرکتبـابـهکاربران
-
9.
نویسنده مسئول : انصاری، فاطمه ؛ نویسنده : جودان، مهدی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (9 صفحه - از 86 تا 94 )
کلیدواژه ها:عصر اطلاعاتبرندکانال های تبلیغاتبازاریابی آفلاینبازاریابی آنلاین
-
10.
نویسنده : رمانی مال آباد، سهراب ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:بازاريابی محتوا بازاريابی ديجیتال بازاريابی آنلاين استراتژي بازاريابی جذب مشتري اثر بخشی محتوا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ملی (4 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)