کلیدواژه بازاریابی آنلاین / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ ساده، احسان ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 ، الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:گراندد تئوریآگاهی از برندبازاریابی محتوایی دیجیتالبازاریابی آنلاین
-
2.
نویسنده : روشن ضمیر، محمدحسین ؛ مهری نژاد، صفیه ؛ مهرانی، آزاده ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 ، A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 36 تا 53 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیزنجیره تامیناینترنت اشیاءتحلیل مضمون.بازاریابی آنلاینپویایی لجستیک
-
3.
نویسنده : ابراهیمی پور، مهتاب ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری ، ملی (11 صفحه - از 160 تا 170 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیتوریسم پزشکیگردشگری سلامتبازاریابی آنلاین
-
4.
نویسنده : نامدار اردکانی، زینب ؛ استخریان حقیقی، امیر رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (4 صفحه - از 178 تا 181 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکخریدبازاریابی آنلاینeWOMمصرف کننده به مصرف کننده (C2C )
-
5.
نویسنده : قربانی دینانی، حسن ؛ معین الدینی چادگانی، سید یاسر ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (13 صفحه - از 1364 تا 1376 )
کلیدواژه ها:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
6.
نویسنده : دهقانی اشکذری، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (12 صفحه - از 2580 تا 2591 )
کلیدواژه ها:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
7.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، ملی (28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
8.
نویسنده : اقطاعی، حسین ؛ معماری، محمدرضا ؛ عابدینی، پردیس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (8 صفحه - از 21 تا 28 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارتکسب وکاربازاریابی آنلاینبازاریابیبازاریابی آنلاینبازاریابی اینترنتیمشتریکسب و کار
-
9.
نویسنده : مقدسی، علیرضا ؛ آبیاری، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»نهمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (19 صفحه - از 36 تا 54 )
کلیدواژه ها:نوآوریاستراتژی بازاریابیچشم اندازبازاریابی دیجیتالرهبری تیمرهبری در بازاریابی آنلاینتصنم یم گینریبازاربازاریابی آنلایناستراتژیتیمهـامدیریت
-
10.
نویسنده : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 32 تا 47 )
کلیدواژه ها:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (5 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)