کلیدواژه بازاریابی اینترنتی / (63 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (17 صفحه - از 1397 تا 1413 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
12.
نویسنده : آذربایجانی، فریبا ؛ بیانی، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (13 صفحه - از 387 تا 399 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیبازاریابی اینترنتیتلگراماینستاگرام
-
13.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (21 صفحه - از 1069 تا 1089 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریکسب و کارهای الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبازاریابیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
14.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 1470 تا 1491 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات الکترونیککسب و کارهای الکترونیککسب و کار الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمعیارمشتریانبازاریابی دیجیتال
-
15.
نویسنده : قربانی چگنی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1401- شماره 51 ، A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 117 تا 129 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندبازاریابی اینترنتیفضیلتهای اخلاقی بازاریابیمواد غذایی کاله
-
16.
نویسنده : حاجی عبد اللهی بافقی، وحید ؛ زنبق، زهرا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (13 صفحه - از 70 تا 82 )
کلیدواژه ها:بازاريابي اينترنتي ديجيتال مارکتينگ فناوري هاي ديجيتال شبکه سازي اينترنتي
-
17.
نویسنده : مقدسی، علیرضا ؛ دهقان فاروجی، هدی ؛ یوسفی فرد، رقیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (17 صفحه - از 229 تا 245 )
کلیدواژه ها:اینترنت بازاریابی اینترنتی رفتار مصرف کنندگان لذت خرید
-
18.
نویسنده : هوشنگی، سهیل ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (15 صفحه - از 159 تا 173 )
کلیدواژه ها:ریسکاعتماد مشتریانبازار یابی اینترنتیریسک درک شده از کیفیت محصول
-
19.
نویسنده : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 ، الف (وزارت علوم (38 صفحه - از 71 تا 108 )
کلیدواژه ها:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگی
-
20.
نویسنده : اقطاعی، حسین ؛ معماری، محمدرضا ؛ عابدینی، پردیس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (8 صفحه - از 21 تا 28 )
کلیدواژه ها:اینترنتتجارتکسب وکاربازاریابی آنلاینبازاریابیبازاریابی آنلاینبازاریابی اینترنتیمشتریکسب و کار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)