کلیدواژه بازاریابی اینترنتی / (57 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ شریفی، احسان ؛ یزدانی موحد، محمدحسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1396 - شماره 36 ، C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 74 تا 91 )
کلیدواژه ها:"بازاریابی اینترنتی""شرکتهای صادراتی""موفقیت صادرات"" اینترنت"" بازارهای بین المللی"
-
32.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحه - از 3695 تا 3710 )
کلیدواژه ها: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
33.
نویسنده : سلطانی بهابادی، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:پرداخت بر اساس عملکردرضایت مندی شغلفرصت های ارتقاءسرپرستانهمکارانبازاربازاریابی اینترنتی
-
34.
نویسنده : سلیمانی، احسان ؛ دادرس، عباس ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (11 صفحه - از 392 تا 402 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی اینترنتیآمیخته مشترکبازار اینترنتی
-
35.
نویسنده : قره، محمد علی ؛ ذاکریان، علیرضا ؛ ذاکریان، علی ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1395 - شماره 12 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 59 تا 68 )
کلیدواژه ها:وب سایتمراکز دانشگاهیبازاریابی اینترنتیوبومتریکپیام نور
-
36.
نویسنده : بیگمی، زهرا ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»اسفند 1394 - شماره 34 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 155 تا 177 )
کلیدواژه ها:وب سایتفوتبالبازاریابی اینترنتیباشگاههای موفقوب
-
37.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 901 تا 920 )
کلیدواژه ها:پیاده سازیبازاریابی اینترنتیآنتروپی شانونفراترکیببازاربازارفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات
-
38.
نویسنده : جهانیان، سعید ؛ محمودصالحی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1394، دوره نوزدهم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابی اینترنتیفراترکیبآمیخته مشترکبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابیمدلاطلاعاتمشتریروش فراترکیبپژوهشپرسشنامه
-
39.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمد حسین ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ محمدیان، محمود ؛ امیری، مجتبی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 135 تا 153 )
کلیدواژه ها:پیاده سازیروش دلفایبازاریابی اینترنتیروششناسی سیستمهای نرمصنعت نوشیدنیتفسیر
-
40.
نویسنده : رجوعی، مرتضی ؛ عزت زاده، مستوره ؛ سعیدی، سمیه ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1394، سال چهل و نهم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 255 تا 276 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیآمیختۀ بازاریابی الکترونیکفروش کتابهای الکترونیککتاب الکترونیکناشر الکترونیکالکترونیکاینترنتیبازارفروش کتابکتابمشتریتارنما
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (3 مقاله)