کلیدواژه بهبود مستمر / (41 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : اخوان صراف، احمدرضا ؛ نیل فروش زاده، مریم ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمه ی اول 1388 - شماره 33 ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:کاراییتحلیل سلسله مراتبیبهبود مستمرعوامل شکست
-
12.
نویسنده : سلطانی، اصغر ؛ سلیمان، قاسم ؛ ابراهیمی، محمود ؛
مجله:حسابداری و مدیریت مالی»زمستان 1388 - شماره 2 (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرکایزنکاهش هزینهکنترل کیفیت جامعهزینه یابیهزینهیابی کایزنهزینهتولیدبهبودنیمهعمرمدلمشتری
-
13.
نویسنده : طلوعی، عباس ؛ متقی، هایده ؛ شفیعیون، رسول ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 45 ISC (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:پایداریبهبود مستمربهبود فرآیندفرآیند عملیاتعوامل تقویت کننده پایداری
-
14.
نویسنده : وطني، خسرو ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1389 - شماره 20 (7 صفحه - از 42 تا 48 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی کارکنانمنابع انسانیبهبود مستمر
-
15.
نویسنده : سلمانی، داود ؛ نیکفال آدر، نسرین ؛
مجله:مدیریت دولتی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 121 تا 134 )
کلیدواژه ها:دانشگاهمدیریت کیفیتبهبود مستمررهبری تحول گراهـااعضای هیئت علمیکارکنانبـه
-
16.
نویسنده : علامه، سید محسن ؛ دانیالی ده حوض، محمود ؛ منصوری، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (16 صفحه - از 128 تا 143 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیبهبود مستمرتعهد هنجاریتعهد عاطفی و تعهد عقلانی
-
17.
نویسنده : میرزائی دریانی، شهرام ؛ شارقی، بهمن ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1391 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیتمدیریت منابعبهبود مستمرمدیریت بهره وریساماندهی محیط کارمدیریت اتلافکارکنانمدیریت
-
18.
نویسنده : محمد پور زرندی، حسین ؛ طباطبایی مزدآبادی، سید محسن ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1392- شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:آموزشبهبود مستمرخودارزیابیآزمون همبستگی اسپیرمنمدل تعالی سازمان
-
19.
نویسنده : مظلومی، نادر ؛ زمانی، محمود ؛ سید نقوی، میرعلی ؛ ربانی، عارفه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 163 تا 182 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیبهبود مستمرعملکرد سازمانینمایندگی بیمهاعتمـاد میـانسـازمانیکارکنان
-
20.
نویسنده : رحمانی نوروزآباد، سامان ؛ رستمی نوروزآباد، مجتبی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 461 تا 481 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریبهبود مستمرکار تیمیتمرکز بر مشتریکارکنانمدیرانمشـتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)