کلیدواژه بهبود مستمر / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : رحمانی نوروزآباد، سامان ؛ رستمی نوروزآباد، مجتبی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 461 تا 481 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریبهبود مستمرکار تیمیتمرکز بر مشتریکارکنانمدیرانمشـتری
-
42.
نویسنده مسئول : امینی، امیر ؛ نویسنده : علی نژاد، علیرضا ؛
مجله:مهندسی تصمیم»بهار 1394، سال اول - شماره 2 (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمدل تعالی سازمانی (EFQM)شاخص های بهره وریمعیارهای 9 گانه مدل EFQMفرصت های بهبودسازمانبهبودکارکنانبهره و ریمدلهای تعالی سازمانیمعیارپرسشنامه
-
43.
نویسنده : مقیمی، مصطفی ؛ خطیبی، سید امیرمحمد ؛ عبدالشاه، محمد ؛
مجله:مدیریت مخاطرات محیطی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریهزینهبهبود مستمرکاهش آسیبپذیریمدیریت کیفیت جامع(TQM)TQMمدیرانکیفیتبانکمدیریتسیستمسازمان
-
44.
بیمارستان صحرایی ضد انفجار در ایران (تجلی یاریگری دانش طب و مهندسی نظامی در پشتیبانی درمانی مجروحان)
نویسنده : اصغریان جدی، احمد ؛ قبادی، مهناز ؛
مجله:صفّه»پاییز 1395، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمهندسی نظامیبیمارستان صحرایی ضد انفجارطب نظامیفضای اجتماعی دفاعپشتیبانی درمانیمیراث مهندسی
-
45.
نویسنده : عرب عامری، حسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 22 (16 صفحه - از 195 تا 210 )
کلیدواژه ها:مدیریتهوشین کانریبرنامه ریزیکنترل کیفیتبرنامهمدیرانسازمانکارکنان
-
46.
نویسنده : حسینی، سیده فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/2 (13 صفحه - از 222 تا 234 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرآﻣﻮزش و ﭘﺮورشﮐﺴﺐ داﻧﺶﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ
-
47.
نویسنده مسئول : رستمی زاد، ربابه ؛ نویسنده : مسگرانی، حمید ؛ جعفری، سیدمجتبی ؛ سارلی، عبدالجلیل ؛
مجله:روانشناسی و علوم رفتاری ایران»زمستان 1396 - شماره 12 (جلد اول) (8 صفحه - از 71 تا 78 )
کلیدواژه ها:تولیدتعهد سازمانیرفتار مصرف کنندهاستانداردهای مدیریت کیفیت ایزو 9000بهبودمستمر
-
48.
نویسنده : شکوهی فر، محمد ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 11 (18 صفحه - از 175 تا 192 )
کلیدواژه ها:عملکردبهبود مستمرISo 9001سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر فرآیندمدیریت تصمیمگیری دولتیISO های سری 9000مدیریت کیفیتسیستم مدیریت کیفیتکارکنانISOتصمیمگیریمشتریسازمانمدل
-
49.
نویسنده : سرتیپ زاده، سپهر ؛ بهروزیان، محسن ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 18 (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:توانمند سازیتجارت الکترونیکچابکیبهبود مستمرصنعت هواپیماچابکی سازمان
-
50.
نویسنده : اسکندری، احمدرضا ؛ پاشای امیری، غلامعلی ؛ هاشمی طباطبایی، محمد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1397 - شماره 8 (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:توسعهآموزش عالیکیفیتمدیریت کیفیت فراگیرمدیرانموسسات آموزش عالیکارکنانبهبود مستمر کیفیتدانشبهبود مستمر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)