کلیدواژه ترجیح نام تجاری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غلامی کرین، محمود ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1385 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:اصفهانرفتار مصرف کنندهبازاریابی خدمات بانکیترجیح نام تجاری
-
2.
نویسنده : خلیلی، نصراله ؛ سلامی، محمدعلی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (28 صفحه - از 155 تا 182 )
کلیدواژه ها:مشتریرفتار مصرف کنندهوفاداری به نام تجاریترجیح نام تجاریمشتریاننام تجاریقیمتترجیحتبلیغاتکیفیت
-
3.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
4.
نویسنده : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
5.
نویسنده : بیرجندی، مسعود ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 161 تا 176 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریقصد خرید مجددترجیح نام تجاریارزش خرید لذتگرایانهارزش خرید مطلوبیتگرایانه
-
6.
نویسنده : کلوانی، اسماعیل ؛ میرانی انارمرزي، سید احسان ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (12 صفحه - از 185 تا 196 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبیترجیح نام تجاریرفتار مصرف کننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)