کلیدواژه جامعه برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ نظری، مهسا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 181 تا 214 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری به برندفعالیتهای خلق ارزشجامعه برند
-
2.
نویسنده : رستگاری، مهدی ؛ امیر حسینی، سید احسان ؛ ترکفر، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1396 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندتعهد به برنددلبستگی به برندجامعة برندشباهت جامعه
-
3.
نویسنده : سیفی سلمی، طاهره ؛ بنار، نوشین ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 189 تا 207 )
کلیدواژه ها:جامعة برندرسانههای اجتماعیفوتبالرفتار تعاملیهوادار
-
4.
نویسنده : کاشانی، محمد ؛ حمدی، کریم ؛ نوابخش، مهرداد ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 4016 تا 4035 )
کلیدواژه ها:پدیدار شناسیجامعه برندتعلق خاطر در جامعه برنداضطراب از تعلقاجتناب از تعلق
-
5.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت ورزشی 2 |
نشریه جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)