کلیدواژه حفظ مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نیکنام، مژگان ؛ نیکخواه، محمد ؛ فضلی خوانی، منوچهر ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1396 - شماره 19 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریحفظ مشتریانادراک سودمندی آموزشقیمت رقابتی.آموزش فنی و حرفهایحفظو
-
2.
نویسنده : امیری، مجتبی ؛ حسینی مکارم، عاطفه ؛ فلاح هروی، مهدیه ؛
مجله:مجله اقتصادی»بهمن و اسفند 1393 - سال چهاردهم - شماره 11 و 12 (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازاریابیخدماتبازاریابی رابطه مندحفظ مشتریان