کلیدواژه خودپرداز / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسد زاده، احمد ؛ کیانی، هیوا ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 181 تا 206 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتداده های تابلوییبانکداری الکترونیکیخودپردازدستگاههایبانکدستگاههای خودپردازبـهسودبهکارگیری
-
2.
نویسنده مسئول : کریمی، محمد ؛ نویسنده : افشار کاظمی، محمدعلی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1395 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 113 تا 129 )
کلیدواژه ها:پیش بینیداده کاوینگهداری و تعمیراتخودپردازخرابیهـادستگاه خودپردازنگهداری و تعمیراتبـهمتغیرهای
-
3.
نویسنده : تقویفرد، محمدتقی ؛ خاتمی فیروزآبادی، سید محمدعلی ؛ سجادی، سید خلیلالله ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:شبیهسازیکنترل موجودیبانک شهرخودپردازرضایت شهروندی
-
4.
نویسنده : محرابی، مرضیه ؛ رنگریز، حسن ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 21 (15 صفحه - از 119 تا 133 )
کلیدواژه ها:کاراییهزینهبانک ملتخودپردازکارکنانمشتریاندستگاههای خودپردازکارایی هزینهبتا
-
5.
نویسنده : محمدی، وحید ؛ چزانی، اسد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:رقابتبانکابزار پرداختخودپردازگذرواژه
-
6.
نویسنده : صداقت رستمی، محمدجعفر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1398 - شماره 12 (جلد دوم ) (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبانکداری الکترونیکهمراه بانکاینترنت بانکخودپردازتلفنبانک
-
7.
نویسنده : قرطاسی، پرنیان ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیتخودپردازاینترنتبانکموبایلبانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)