کلیدواژه رضایت / (16 مقاله)
-
1.
نویسنده : باقريان، سعيده ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (37 صفحه - از 397 تا 433 )
کلیدواژه ها:رضایتیزددانشگاه علوم پزشکیبازنشستگانخدمات بازنشستگی دولترضایتمندی
-
2.
نویسنده : فرخنده، الهام ؛ شرفي پور، غلامحسين ؛ مرادي شهدادي، بتول ؛ علمي تهراني، فاطمه السادات ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (20 صفحه - از 469 تا 488 )
کلیدواژه ها:رضایتشهرداریرضایت مشتریاربابرجوعرضایت اربابرجوعسازمانشاخص
-
3.
نویسنده : مرادزاده، علي ؛ دريوش، الهام ؛ مبارك پور، فربد ؛ بحري، ايوب ؛ حلافي، عبداله ؛ حسن پورصلغي، مليحه ؛ تقي زاده اعتدالي، رقيه ؛ یعقوبي سلطان مرادي، فياض ؛ قنبرپور كهنوجي، رضا ؛ اصرافي، محمد صديق ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1401، دوره جدید - شماره 58 (13 صفحه - از 71 تا 83 )
-
4.
نویسنده : دلشاد غلامي، غلامرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان1400، دوره جدید - شماره 48 (16 صفحه - از 11 تا 26 )
کلیدواژه ها:اعتمادکیفیت ادراک شدهرضایت مندیویژگی های بیمارانویژگی های بیمارستانبیمارانبیمارستانرضایتمشتریخدماتکیفیت خدماترضایت بیماررضایت مشتری
-
5.
نویسنده : شير طاهري، علي ؛ خرمدل، آسيه ؛ بخشنده، احسان ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 45 (21 صفحه - از 289 تا 309 )
کلیدواژه ها:عملکرددلبستگی شغلیخشنودی شغلیبهبود کیفیت زندگی کارکنانکارکنانشغلیکیفیت زندگی کاریسازمانمدیرانرضایت
-
6.
نویسنده : انصاری، محمد رضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 29 (14 صفحه - از 199 تا 212 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریسیستم حمل و نقل عمومیتمایلات رفتاریمشتریرضایت
-
7.
نویسنده : ميراحمدي باباحيدري، سيدمهدي ؛ طباطبايي نسب، سيدمحمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 26 (20 صفحه - از 183 تا 202 )
کلیدواژه ها:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابیمشتریرابطهبازاریابیاعتمادتعهدرضایتمدلرضایت مشتریخریدار
-
8.
نویسنده : کوزه گری ممقانی، زهرا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (24 صفحه - از 627 تا 650 )
کلیدواژه ها:تعهدبیمهرضایتکیفیت خدمتوفاداری مشتریارزش درک شده
-
9.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادق، علی ؛ قائمی، فرشید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (16 صفحه - از 193 تا 208 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریارزش ویژه برندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
10.
نویسنده : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ باطومچی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 2 (18 صفحه - از 19 تا 36 )