کلیدواژه روانشناسی مصرفکننده از برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
2.
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)