کلیدواژه شاخص رضایتمندی مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بیگ زاد، جعفر ؛ وزیری، علیرضا ؛
مجله:کار و جامعه»دی 1387 - شماره 103 (8 صفحه - از 50 تا 57 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریاندازهگیری رضایتمندیمشتریرضایتمندی مشتریرضایتمشتریانمدلشاخص رضایتمندی مشتریسازمان
-
2.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (24 صفحه - از 37 تا 60 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیسنجششنیدن صدای مشتریشاخص رضایتمندی مشتریمشتریرضایتشاخص رضایتمندی مشتری