کلیدواژه قدردانی مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مقصودی، شروین ؛ نویسنده مسئول : فرزاد، حسین ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»مهر 1399 - شماره 3 (15 صفحه - از 41 تا 55 )
کلیدواژه ها:وفاداری رفتاریقدردانی مشتریسرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمندشرکت بیمه آرمان
-
2.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ تابزر، افسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 رتبه C (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری رفتاریقدردانی مشتریسرمایهگذاری بر روی بازاریابی رابطهمندخیرخواهی ادراک شده توسط مشتری
-
3.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ تیرانداز، سحر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 207 تا 228 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادارزش ویژه برندشخصیسازی خدماتقدردانی مشتریکیفیت رابطهارزش ویژة
-
4.
نویسنده : قنبری، الهه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (12 صفحه - از 233 تا 244 )
کلیدواژه ها:وفاداریبازاریابی رابطه مندخرده فروشیقدردانی مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)