کلیدواژه مدل سروکوآل / (90 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
81.
نویسنده : فلاح شمس، میرفیض ؛ امامی، محمد رضا ؛ هاشمی، نازنین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (29 صفحه - از 170 تا 198 )
کلیدواژه ها:تضمینهمدلیمدل سروکوالقابلیت اطمینانمسئولیت پذیریابعاد فیزیکیدسـتگاه ATM
-
82.
نویسنده : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
83.
نویسنده : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
84.
نویسنده : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ اولیا، محمد صالح ؛ جمالی، رضا ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها:موسسات آموزش عالیمدل کانوکیفیت خدمات آموزشیگسترش عملکرد کیفیتمدل سرو کوآلدانشجویاندانشگاه یزدمشتریQFD
-
85.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛ صیادی تورانلو، حسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:بانکمدل سروکوالروش تاپسیسشهرستان یزدتحلیل شکاف کیفیت
-
86.
نویسنده : ذاکری قزاآنی، محسن ؛ مطلبی، داود ؛
مجله:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1387 - شماره 51 ISC (58 صفحه - از 235 تا 292 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیتخدمتمدل سروکوال
-
87.
نویسنده : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 197 تا 214 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
88.
نویسنده : میر غفوری، سید حبیب الله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1385 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 161 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآللایبکوآلمدل تحلیل شکافسنجش کیفیت خدمات کتابخانهکتابخانههامدل سروکوآلمشتریخدماتمدلاطلاعاتمدل لایبکوآل
-
89.
نویسنده : گرجی، محمد باقر ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1384 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 5 تا 36 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعسروکوالیفیتالگوی شکاف خدماتبیمهمدل سروکوالمدیرانکیفیت خدمات
-
90.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (29 مقاله)
- ب (16 مقاله)
- علمی-ترویجی (7 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- A (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)