کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه پژوهشنامه بیمه 8
-
1.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 ، الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : پرستش، مونا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 427 تا 443 )
کلیدواژه ها:بیمهبازیوارسازیبخشبندی مشتریانداده کاویمشتریاطلاعاتمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریبیمهگذارانبازیوارسازیشرکت بیمهالگوریتمامتیاز
-
3.
نویسنده : احسان فر، گلشن ؛ گروسی، الناز ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1395 - شماره 124 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیدانش مشتریقابلیت بازاریابیاطلاعاتبیمهبازارمدیریت دانش مشتری
-
4.
نویسنده : اردوانی، سمانه ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛ تیمورپور، بابک ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1393 - شماره 116 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریارزش دوره عمر مشتریمديريت ارتباط با مشتريمدیریت ریسک مشتریبخشبندی مشتریانارزش دوره عمر مشتريمـديريت ريسـک مشتريمديريت دانش مشتريبخش بندي مشتريانمشتریبیمهمشتریانمدلریسکCLVنمایندگانارزششرکت بیمه
-
5.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
6.
نویسنده : سروش، علی رضا ؛ بحرینی نژاد، اردشیر ؛ قاسم اصفهانی، ریحانه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانتخاب ویژگیدرخت تصمیم رگرسیونیپیشبینی رفتار خریدتشخیص مشتریمشتریدرختبیمهمشتریان
-
7.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بابایی نژاد پیروز، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1388 - شماره 95-96 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 3 تا 32 )
کلیدواژه ها:مشتریبیمهاطلاعاتشرکت بیمه ایرانمشتریانشرکت بیمهمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتکارکنان
-
8.
نویسنده : اقدسی، محمد ؛ رنجبر فرد، مینا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1388 - شماره 93 و 94 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مشتریمدیرانسطح بلوغشرکتهای بیمهمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریسنجش سطح بلوغ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)