کلیدواژه مشارکت مشتری / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رامین هاشمی، سید ؛ توکلی، غلامرضا ؛
مجله:بهبود مدیریت»زمستان 1392 - شماره 22 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم (39 صفحه - از 83 تا 121 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشمشارکت مشتریخلق مشترک ارزشدیدگاه خدمت محور بازاریابی
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ پور سعید، محمد مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریوب ٠.٢جامعه مجازی برندمشارکت مشتریاطلاعاتوبهویتمشتریانپژوهشمصرفکنندگانکیفیت اطلاعاتپرسشنامه
-
3.
نویسنده : میرفخر الدینی، سید حیدر ؛ شعبانی، اکرم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدعملکرد محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریمشتریان
-
4.
نویسنده : شعبانی، اکرم ؛ منصوری محمدآبادی، سلیمان ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ صفری، خلیل ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریپیامدهای بازارمشتریمحصولمشتریانبازاراطلاعاتبـا
-
5.
نویسنده : مهرآرا، اسداله ؛ نویسنده مسئول : یزدانی ورزی، عاطفه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد اول) (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شدهمشارکت مشتریفروشگاه های خونه به خونه بابل
-
6.
نویسنده : نعمتی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (32 صفحه - از 179 تا 210 )
کلیدواژه ها:محصول جدیدمشارکت مشتریشرکت صحتجامعه آماری
-
7.
نویسنده مسئول : حسام پور، محمد ؛ نویسنده : مهرمنش، حسن ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 - شماره 10 (جلد سوم) (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندیمشارکت مشتریعدم خرید محصول توسط مشتری.
-
8.
نویسنده : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
9.
نویسنده : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحه - از 145 تا 154 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان
-
10.
نویسنده : فروغی نیا، خورشید ؛ محمودی میمند، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ نویسنده مسئول : جوکار، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 ، د (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 221 تا 232 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییمشارکت مشتریفرایند توسعه محصولات جدید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (17 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)